Морально-етичні аспекти осмислення вищої жіночої освіти в Російській імперії

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України

Анотація

У статті з’ясовуються морально-етичні аспекти осмислення російським суспільством прагнень жінок до вищої освіти в контексті еволюційних соціальних змін періоду модернізації другої половини ХІХ ст. Пріоритетна увага звертається на вивчення аргументації консерваторів та лібералів, дослідження громадських очікувань у зв’язку з реалізацією ідеї наукової освіти слабкої статі. Підсумком стає виокремлення незаперечних аргументів доцільності вищої освіти та професійної реалізації дівчат.
В статье определяются морально-этические аспекты постижения российским обществом женских стремлений к высшему образованию в контексте эволюционных социальных изменений периода модернизации второй половины ХІХ ст. Приоритетное внимание обращается на изучение аргументации консерваторов и либералов, исследование общественных ожиданий в связи с реализацией идеи научного образования слабого пола. Итогом становится формирование неоспоримых аргументов целесообразности высшего образования и профессиональной реализации девушек.
Moral and ethical aspects of comprehending by Russian society women’s striving for Righter education in the period evolutional social changes in the second half the ХІХ-th century determined in the article. Prior attention is paid to the study of reasoning by conservatries and liberals analyses of social expectations connected with implementation of the idea of education of the females. The result is forming of indisputable arguments of expediency of highest education and professional realization of young women.

Опис

Теми

Історія

Цитування

Морально-етичні аспекти осмислення вищої жіночої освіти в Російській імперії/ О.О. Драч, М.М. Олійник // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 33-38. — Бібліогр.: 21 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced