Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України

Анотація

У статті розглядаються історія походження, розвиток мерчендайзингу як складової частини культури сучасного ринку.
В статье рассматриваются история происхождения, развитие, мерчендайзинга как составной части культуры современного рынка.
Merchandayzing as component part of culture of modern market, the history and development are considered in article.

Опис

Теми

Філософія

Цитування

Мерчендайзинг в контексті культури сучасного ринку / О.І. Журавльова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2008. — № 2. — С. 141-146. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced