Маркетинговий комплекс промислової власності як елемент механізму взаємодії економіки та права

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України

Анотація

Розглянуто питання трансформації маркетингового комплексу промислової власності на прикладі потоків інформації в економіці та правовому середовищі в контексті його апробації як одного з елементів формування механізму державної інноваційної політики.
Рассмотрен вопрос трансформации маркетингового комплекса промышленной собственности на примере потоков информации в экономике и правовой среде в контексте его апробации как одного из элементов формирования механизма государственной инновационной политики.
Issues concerning transformation of marketing complex of the Industrial Property are studied through analyzing information flows in the economy and the legal environment, for purposes of its approbation as a component in building up the mechanism of the innovation policy of the state.

Опис

Теми

Наука та інноваційний розвиток економіки і суспільства

Цитування

Маркетинговий комплекс промислової власності як елемент механізму взаємодії економіки та права / Ю.В.Мойсеєнко // Наука та наукознавство. — 2010. — № 3. — С. 12-23. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced