Краєзнавство і освіта: витоки і перспективи співбуття
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут історії України НАН України
Анотація
У статті розглядається взаємозв’язок освітнього процесу з краєзнавчими знаннями, підкреслюється пізнавально-виховний потенціал дослідження рідного краю. В історичній ретроспективі прослідковано процес становлення і розвитку освітянського краєзнавства наприкінці ХІХ – поч. ХХІ ст. в Україні.
В статье рассматривается взаимосвязь образовательного процесса с краеведением, подчеркивается познавательно-воспитательный потенциал изучения родной земли. В исторической ретроспективе прослеживается процесс совместного становления и развития образования и краеведения в конце ХІХ – начале ХХІ в. в Украине.
The article tells about connection between educational process and ethnography knowledge; rich reserve of native country exploration is mentioned herein. The historical process of beginning and development of educational ethnography at the end of 19-th – beginning of 21-th century in Ukraine is described.
В статье рассматривается взаимосвязь образовательного процесса с краеведением, подчеркивается познавательно-воспитательный потенциал изучения родной земли. В исторической ретроспективе прослеживается процесс совместного становления и развития образования и краеведения в конце ХІХ – начале ХХІ в. в Украине.
The article tells about connection between educational process and ethnography knowledge; rich reserve of native country exploration is mentioned herein. The historical process of beginning and development of educational ethnography at the end of 19-th – beginning of 21-th century in Ukraine is described.
Опис
Теми
Теоретико-методологічні засади освітянського краєзнавства
Цитування
Краєзнавство і освіта: витоки і перспективи співбуття / Р. Маньковська // Краєзнавство. — 2011. — № 3. — С. 16-22. — Бібліогр.: 25 назв. — укр.