Особливості міжфірмових взаємовідносин суб'єктів промислового ринку

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

У статті на основі використання системного підходу розглянуто специфіку міжфірмових взаємовідносин на промисловому ринку. Запропоновано класифікацію міжфірмових взаємовідносин із позиції постачальників, споживачів, внутрішніх та горизонтальних взаємовідносин.
On the basis of system approach depicted in an article, shows specificity of intercompany relationships in the industrial market. There was introduces classification of intercompany relationships from the perspective of suppliers, customers, internal and horizontal relationships.

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Особливості міжфірмових взаємовідносин суб'єктів промислового ринку / Н. Бутенко // Схід. — 2011. — № 2 (109). — С. 10-16. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced