Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання

Завантаження...
Ескіз

Дата

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

У статті розглянуто теоретичні аспекти управління маркетингом міста на основі функції планування. Запропоновано підходи до практичного втілення принципів маркетингу в маркетингові продукти, зокрема інформаційні, що дозволяють визначати перспективні напрями й пріоритети маркетингового плану міста.
Theoretical aspects of marketing management functions on the basis of planning. Proposed approaches to practical implementati on of marketing principles in marketing products, including informati on. This all ows you to identif y promising directions and priorities of a marketing plan for the city

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання / П. Ґудзь // Схід. — 2012. — № 1 (115). — С. 35-39. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced