Особливості формування попиту на туристичний продукт

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

В статье "Особенности формирования спроса на туристический продукт" рассматривается экономико-психологическая модель формирования спроса на туристический продукт. Автором на базе теории поведения потребителя разработана модель спроса на туристический продукт. Проанализирована эластичность данного вида спроса по цене у различных социальных групп.
В статті "Особливості формування попиту на туристичний продукт" розглядається економіко-психологічна модель формування попиту на туристичний продукт. Автором на базі теорії поведінки споживача розроблена модель попиту на туристичний продукт. Проаналізована еластичність даного виду попиту по ціні у різних соціальних груп.
The economic-psychological model of demand forming on a tourist product is considered in the article "Features of demand forming on a tourist product". On the base of theory of users behavior the model of demand on a tourist product is developed by the author. Elasticity of this type of demand at price at different social groups is analyzed.

Опис

Теми

Цитування

Особливості формування попиту на туристичний продукт / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 55, Т. 3. — С. 17-19. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced