Концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії підприємства харчової галузі
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут економіки промисловості НАН України
Анотація
Викладено концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії, яка оптимально адаптує підприємство харчової галузі до поліциклічної варіативності середовища в сучасних умовах України. Ефективність запропонованого підходу показана методом зворотної ідентифікації комплексу стратегій ТПГ «Rainford».
Ключові слова: багатокомпонентна стратегія, підприємства харчові галузі, концептуальний підхід.
Изложен концептуальный подход к формированию многокомпонентной стратегии, которая оптимально адаптирует предпрятие пищевой отрасли к полициклической вариативности среды в современных условиях Украины. Эффективность предложенного подхода показана методом обратной идентификации комплекса стратегий ТПГ «Rainford». Ключевые слова: многокомпонентная стратегия, предприятия пищевой отрасли, концептуальній подход.
The paper describes a conceptual approach to forming a multi-component strategy that adapts a food enterprise to polycyclical variability of the environment under present conditions of Ukraine. The efficiency of the above approach is shown through the method of a reverse identification of a set of strategies of TPG “Rainford”. Keywords: multi-component strategy, food enterprise, conceptual approach.
Изложен концептуальный подход к формированию многокомпонентной стратегии, которая оптимально адаптирует предпрятие пищевой отрасли к полициклической вариативности среды в современных условиях Украины. Эффективность предложенного подхода показана методом обратной идентификации комплекса стратегий ТПГ «Rainford». Ключевые слова: многокомпонентная стратегия, предприятия пищевой отрасли, концептуальній подход.
The paper describes a conceptual approach to forming a multi-component strategy that adapts a food enterprise to polycyclical variability of the environment under present conditions of Ukraine. The efficiency of the above approach is shown through the method of a reverse identification of a set of strategies of TPG “Rainford”. Keywords: multi-component strategy, food enterprise, conceptual approach.
Опис
Теми
Економічні аспекти промислового виробництва
Цитування
Концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії підприємства харчової галузі / Т.О. Кокодей // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 211-223. — Бібліогр.: 16 назв. — укр.