Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України

Анотація

Розглянуто роль назв авіаперевізників у національному брендингу, визначаються типи ідентичностей (територіальна, політична, етнічна та ін.) в назвах авіаперевізників та описуються основні види онімів, що відображають ці ідентичності.
Рассматривается роль названий авиалиний в национальном брендинге, определяются типы идентичностей (территориальная, политическая, этническая и др.) в названиях авиаперевозчиков, описываются основные виды онимов, отображающие эти идентичности.
The paper defines the role of airlines’ names in nation branding. The author describes the types of identity (territorial, political, ethnic) in airlines’ names and the main types of onyms communicating these identities.

Опис

Теми

Цитування

Брендинг і неймінг: відображення національної ідентичності в назвах авіаперевізників / О.С. Фоменко // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К.: Логос, 2011. — С. 280-287. — Бібліогр.: 6 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced