Суспільний розвиток у ХХІ столітті: освітній потенціал соціальних трансформацій, транзитів, інновацій

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії імені Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

У статті розглядаються проблеми критеріїв розвитку за умов глобалізації, традиційна та інноваційна моделі розвитку, “суспільство знань”, особливості сучасних перехідних процесів, роль інноваційної освіти в забезпеченні трансформаційних процесів і спроможності держави здійснювати соціальні транзити, показуються результати спільних досліджень та практик авторів.
Article deals with the problems of criteria of development in terms of the process of globalization. Traditional and innovative model of development, “Knowledge Society”, special features of modern transients, the role of innovative education in maintenance of transformative processes and ability of the government to carry out social transits is shown. The results of collaborative research of authors are put into life.

Опис

Теми

Філософія

Цитування

Суспільний розвиток у ХХІ столітті: освітній потенціал соціальних трансформацій, транзитів, інновацій / М. Жук, С. Костанчак // Світогляд - Філософія - Релігія: Зб. наук. пр. — Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2012. — Вип. 2. — С. 25-34. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced