Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën)

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

Метою статті є визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі виробничої групи PSA Peugeot Citroën).

Опис

Теми

Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ

Цитування

Визначення місця маркетингу у структурі підприємства (на прикладі компанії PSA Peugeot Citroën) / Н.В. Струпинська, А.М. Щербак // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 227. — С. 74-77. — Бібліогр.: 2 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced