Антикризові стратегії в медіа-сфері та секторі ікт світової економіки: специфіка взаємодії
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
Анотація
У статті досліджуються основні стратегії потужних компаній ІКТ та медіа імперій під
час і після глобальної економічної кризи, розглядається їх взаємодія, аналізуються результати багатомільярдних інтеракцій у цій сфері.
В статье исследуются основные стратегии мощных компаний ИКТ и медиа империй во время и после глобального экономического кризиса, рассматривается их взаимодействие, анализируются результаты многомиллиардных интеракций в этой сфере.
In this article the main strategies of the most powerful ICT companies and media empires during and after the global economic crises are investigated; the interaction between them is specified and the results of this multibillions interplay are analyzed.
В статье исследуются основные стратегии мощных компаний ИКТ и медиа империй во время и после глобального экономического кризиса, рассматривается их взаимодействие, анализируются результаты многомиллиардных интеракций в этой сфере.
In this article the main strategies of the most powerful ICT companies and media empires during and after the global economic crises are investigated; the interaction between them is specified and the results of this multibillions interplay are analyzed.
Опис
Теми
Світове господарство і міжнародні економічні відносини
Цитування
Антикризові стратегії в медіа-сфері та секторі ікт світової економіки: специфіка взаємодії / О.В. Зернецька // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 3-5. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.