Е-освіта: реальність і дієвість

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України

Анотація

Висвітлено роль знань та освіти в суспільстві, що засноване на знаннях, з точки зору їхнього накопичення, здатності до засвоєння та використання. Розкрито об'єктивну потребу високоякісної та безперервної освіти в рамках Е-освіти з застосуванням перспективних інформаційно-комунікаційних технологій. В основі технології синтезу такої системи закладено триєдність понять: особистість, освітні процеси (програми), організаційна структура освіти. Е-освіту розглянуто в ракурсі єдиного науково-освітнього простору. Наведено деякі постулати розвитку науково-освітнього простору. Виокремлено першочергові завдання Е-освіти.

Опис

Теми

Інформаційні ресурси і технології

Цитування

Е-освіта: реальність і дієвість / В.І. Гриценко // Науково-технічна інформація. — 2007. — № 1. — С. 44-47. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced