Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

У статті розглядається проблема формування інформаційного образу компанії. Аналізуються умови формування такого образу в умовах інформаційного суспільства, з урахуванням масовокомунікаційних моделей та специфіки інформаційної діяльності. На основі аналізу сучасного стану дослідженості проблематики запропоновано систему принципів інформаційної діяльності.
В статье исследуется проблема формирования информационного образа компании, анализируются условия формирования такого образа в информационном обществе с учетом массовокоммуникационных моделей и специфики информационной деятельности. В статье на основании анализа современных исследований предложено систему принципов информационной деятельности.
The problem of forming of informative appearance of company is examined in the article. The terms of forming of such appearance in the conditions of informative society are analyses, taking into account the models of mass communication and specific of informative activity. Because of analysis of the modern state of research of problem, the system of principles of informative activity is offered.

Опис

Теми

Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития

Цитування

Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 58-62. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced