Філософсько-освітні парадигми та проблеми самореалізації особистості
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
Метою статті є розгляд філософсько-освітніх парадигм та сучасних підходів до процесу самореалізації особистості в інформаційно-освітньому просторі, дослідження найбільш ефективних засобів і методів освіти людини, здатної до безперервних процесів самоактуалізації, творчого саморозвитку і самореалізації.
Опис
Теми
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
Цитування
Філософсько-освітні парадигми та проблеми самореалізації особистості / М.Г. Ватковська // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 120-122. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.