Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут української мови НАН України
Анотація
У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних
текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних
текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для
проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, використовуючи різні
методи для отримання статистично надійних результатів.
Опис
Теми
Корпусна лінгвістика
Цитування
Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.