Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кримський науковий центр НАН України і МОН України

Анотація

В статье характеризуются непроизвольное внимание реципиента рекламного текста и средства, которые нужно использовать автору этих текстов для его привлечения.
У статті характеризуються недовільна увага реципієнта рекламного тексту та засоби, які слід застосовувати автору текстів для її привернення.
The article characterizes involuntary attention of a recipient of an advertising text and means which the author of these texts needs to use for its attraction.

Опис

Теми

Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития

Цитування

Недовільна увага як вид психічної діяльності - один із комунікативних механізмів створення рекламного іміджу / Т.В. Смирнова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 78-84. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced