Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Анотація
Виходячи з аналітичної схеми відомого французького філософа Мішеля Фуко, ставиться проблема
виробництва особливого роду суб’єкта – глядача. При цьому візуальні медіа пропонується розглядати як
машини суб’єктивації, що сприяють виробництву даного виду суб’єктивності.
Исходя из аналитической схемы известного французского философа Мишеля Фуко, ставится проблема производства особого рода субъекта – зрителя. При этом визуальные медиа предлагается рассматривать как машины субъективации, способствующие производству данного вида субъективности.
Proceeding from the analytical scheme of known French philosopher Michel Foucault, the problem of manufacture of a special sort of subject, such as spectator, is defined. Thus it is offered to consider visual media as the machines of subjection, promoting manufacture of the given kind of subjectivity.
Исходя из аналитической схемы известного французского философа Мишеля Фуко, ставится проблема производства особого рода субъекта – зрителя. При этом визуальные медиа предлагается рассматривать как машины субъективации, способствующие производству данного вида субъективности.
Proceeding from the analytical scheme of known French philosopher Michel Foucault, the problem of manufacture of a special sort of subject, such as spectator, is defined. Thus it is offered to consider visual media as the machines of subjection, promoting manufacture of the given kind of subjectivity.
Опис
Теми
Соціальна філософія
Цитування
Виробництво глядача: візуальні медіа в контексті соціальної оптики Мішеля Фуко / Д. Білько // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 2. — С. 201-208. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.