В. Вернадський і М. Грушевський: долання конфліктногенних зон в організації української науки

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут історії України НАН України

Анотація

У статті досліджується генезис двох підходів до реалізації ідеї Української академії наук в перше двадцятиріччя ХХ століття. Показано, як протистояння двох інституцій навколо науково-пізнавальних цілей і мовних форматів презентації наукової продукції формувало конфліктогенні зони в академічному середовищі, які все ж не переросли в особистісний конфлікт.
В статье исследуется генезис двух подходов к реализации идеи Украинской академии наук в первое двадцатилетие ХХ века. Показано, как противостояние двух институций вокруг научно-познавательных целей и языковых форматов презентации научной продукции формировало конфликтогенные зоны в академической среде, которые все же не переросли в личностный конфликт.
This article examines the genesis of two approaches to the implementation of the idea of the Ukrainian Academy of Sciences in the first two decades of the twentieth century. It shows how the confrontation between two institutions concerning scholar and educational purposes and languages of scientific products creates conflict-prone areas in an academic environment.

Опис

Теми

До 150-річчя від дня народження академіка В.І. Вернадського (матеріали «круглого столу»: м. Київ, Інститут історії України НАН України, 19 березня 2013 р.)

Цитування

В. Вернадський і М. Грушевський: долання конфліктногенних зон в організації української науки / З. Зайцева // Україна XX ст.: культура, ідеологія, політика: Зб. ст. — К., 2013. — Вип. 18. — С. 89-100. — Бібліогр.: 19 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced