Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів

Завантаження...
Ескіз

Дата

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України

Анотація

У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії.

Опис

Теми

Проблеми методології

Цитування

Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced