Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Iнститут соціології НАН України

Анотація

The article deals with the verbal behavior peculiar to the different social demographic and social psychological groups of population under the conditions of market society. There are analyzed opinions of Ukrainian citizens on the socioeconomic (market) transformations in agriculture. The author regards it necessary to distinguish pre-market and market types of human behavior. There are also examined the main patterns of verbal behavior inherent in different social groups of population in case of “negative” economic situation.

Опис

Теми

Цитування

Человек в рыночных условиях: вербальное поведение и оценка реформ / В. Пилипенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 1. — С. 153–165. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced