Пути улучшения качества обслуживания клиентов туристической фирмы
Завантаження...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Анотація
В статье освещаются мероприятия по улучшению качества обслуживания клиентов
туристической фирмы.
Ключевые слова: туристский продукт, качество обслуживания, психология общения, клиенты,
персонал, контакт с клиентом, услуги.
У статті висвітлюються заходи щодо поліпшення якості обслуговування клієнтів туристичної фірми. Ключові слова: туристський продукт, якість обслуговування, психологія спілкування, клієнти, персонал, контакт з клієнтом, послуги.
In this article there are measures to improve the quality of customer service in travel company. Keywords: tourism product, quality of service, communication psychology, clients, staff, customer contact services.
У статті висвітлюються заходи щодо поліпшення якості обслуговування клієнтів туристичної фірми. Ключові слова: туристський продукт, якість обслуговування, психологія спілкування, клієнти, персонал, контакт з клієнтом, послуги.
In this article there are measures to improve the quality of customer service in travel company. Keywords: tourism product, quality of service, communication psychology, clients, staff, customer contact services.
Опис
Теми
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Цитування
Пути улучшения качества обслуживания клиентов
туристической фирмы
/ Э.Б. Адельсеитова, Л.Н. Джемилева // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 252. — С. 24-26. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.