Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.)

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державна установа "Інститут економіки та прогнозування НАН України"

Анотація

У статті вивчаються й аналізуються особливості формування найбільш відомих українських брендів. Висвітлюються питання впливу брендів на розвиток сучасної економіки України та характерні тенденції їх розвитку
В статье изучаются и анализируются особенности формирования наиболее известных украинских брендов. Освещаются вопросы влияния брендов на развитие современной экономики Украины и характерные тенденции их развития.
The article examines and analyzes the peculiarities of the most wellknown Ukrainian brands. Describes the influence of brands on the development of the modern economy of Ukraine and the characteristic trends of their development.

Опис

Теми

Історія народного господарства

Цитування

Особливості становлення та розвитку українських брендів (кінець XX – початок XXI ст.) / Т.В. Поліщук // Історія народного господарства та економічної думки України. — 2008. — Вип. 41. — С. 153-162. — Бібліогр.: 15 назв. — укp.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced