Львівська історична школа Михайла Грушевського: комунікативна природа та психологічний клімат
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Інститут історії України НАН України
Анотація
Стаття присвячена проблемі становлення та еволюції комунікативних практик і формування психологічного клімату львівської історичної школи М. Грушевського. Проблему проаналізовано у вертикальній (вчитель/учні) та горизонтальній (середовище учнів) площинах. Встановлено, що провідною рисою
функціонування школи був демократизм, котрий проявлявся у
сферах міжособистісної комунікації, обговорення наукових
проектів, способів і форм їх реалізації та презентації.
The article deals with the formation and evolution of communicative practices and the formation of the psychological climate of Lviv historical school of M. Hrushevsky. The problem is analyzed in the vertical (teacher / students) and horizontal (medium students) planes. It was determined that the leading feature of the school was the democracy, which is manifested in the areas of interpersonal communication, discussion of research projects, methods and forms of their realization and presentation.
The article deals with the formation and evolution of communicative practices and the formation of the psychological climate of Lviv historical school of M. Hrushevsky. The problem is analyzed in the vertical (teacher / students) and horizontal (medium students) planes. It was determined that the leading feature of the school was the democracy, which is manifested in the areas of interpersonal communication, discussion of research projects, methods and forms of their realization and presentation.
Опис
Теми
Історія історичної науки
Цитування
Львівська історична школа Михайла Грушевського: комунікативна природа та психологічний клімат / В. Тельвак, В. Педич // Історіографічні дослідження в Україні: Зб. наук. пр. — 2014. — Вип. 25. — С. 26-53. — Бібліогр.: 68 назв. — укр.