Визначення підходів до ребрендингу промислового міста

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Анотація

Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи туристів.
Is given based on the analysis of the literature author interpretation essentially rebranding and content management as a tool for marketing the city. A study of the practice of rebranding foreign cities, proposed approaches to industrial rebranding of Zaporizhzhya city - based target groups of tourists.

Опис

Теми

Цитування

Визначення підходів до ребрендингу промислового міста / П.В. Ґудзь // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 99-110. — Бібліогр.: 14 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced