Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Анотація

Проаналізовані тенденції розвитку туристичного ринку в Україні, виявлено актуальні проблеми і особливості галузі, запропонована агентна імітаційна модель підтримки прийняття рішень з ціллю втримання фірмою долі ринку, сформульовано рекомендації на базі проведення модельних експериментів.
The trends of development of the tourism market in Ukraine. Identified current problems and peculiarities of the industry. Proposed agent-based simulation model for decision support firm to retain market share. It makes recommendations on the basis of modeling experiments.

Опис

Теми

Цитування

Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи / М.П. Чайковська // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 250-256. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced