Современная реклама: манипуляции с «модными словами»
Завантаження...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України
Анотація
The article deals with the language trends within ads in the 21-st century. The factor of
using specific bright words in commercials let us note a language style, and speak of the
words – like of styled words. These words serve in the ads an attraction of consumer’s
attention.
У статті подано огляд модних слів, які широко функціонують у новітніх глянцевих журналах і які притягують увагу споживачів. Це дозволяє нам говорити про сучасну тенденцію вживання особливих слів як так званої новомодної лексики.
В статье дается обзор модных слов, которые широко функционируют в новейших глянцевых журналах и которые привлекают внимание потребителей. Это позволяет нам говорить о современной тенденции употребления особенных слов так называемой новомодной лексики.
У статті подано огляд модних слів, які широко функціонують у новітніх глянцевих журналах і які притягують увагу споживачів. Це дозволяє нам говорити про сучасну тенденцію вживання особливих слів як так званої новомодної лексики.
В статье дается обзор модных слов, которые широко функционируют в новейших глянцевых журналах и которые привлекают внимание потребителей. Это позволяет нам говорить о современной тенденции употребления особенных слов так называемой новомодной лексики.
Опис
Теми
Цитування
Современная реклама: манипуляции с «модными словами»/ В.В.Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 116-120. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.