Мультиверсум. Філософський альманах, 2007, вип. 60
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/42425
ЗМІСТ
-
Данилюк А.Л.
Нація і держава: єдність чи антагонізм?
Пелагеша Н.Є.
Європейська ідентичність: зміст, функції, механізми формування
Пашков А.С.
Ідея громадянського суспільства: історико-філософські інтерпретації та сучасність
Терешкун О., Митько І.
Діалектика національного та громадянського в українському суспільстві ?
Стручкова-Гуменна Л.Б.
Особливості формування громадянської культури в західному регіоні України
Бойко Ю.А.
Cоціально-філософські інтерпретації поняття “громадянське суспільство” в духовно-ціннісному вимірі
Антонів Н.Р., Пугач А.В.
Теоретичні підходи до вивчення громадянської свідомості
Соколова К.В.
Еволюція уявлень про соціальний час в традиційному суспільстві
Жарких В.Ю.
Побудова реальності: метафізика еволюції у філософії Ф.К.С. Шіллера
Домнич І.В.
Творчість Берклі як одна з основних філософських передумов сучасних течій інтерпретативної соціології
Сандига О.І., Клецова С.Я.
Екологічна інтенція двох парадигм в українській філософії кінця ХVІ – початку ХVІІ ст.
Северенчук Т.І.
Культурно-історична сутність творчості
Герчанівська П.Е.
Універсальне, етнічне та локальне в українській народній сакральній культурі
Мороз Я.С.
Культ Св. Параскеви в українській художній культурі пізнього Середньовіччя
Злобіна Т.Г.
Радянський проект організації культурного простору та його роль в створенні “радянської” ідентичності (приклад Львова 50-х – 80-х рр. ХХ ст.)
Богуславська Ю.С.
Проблема утопії та утопізму в російській релігійній філософії
Шенгерій Л.М.
Класифікаційні модуляції раціонального
Чорноморденко І.В.
Епістемологічні можливості та епістемологічні межі знання
Рябченко В.І.
Проблема істини, правди, справедливості в українському соціумі: соціально-філософський аспект
Камаєва В.В.
Філософсько-методологічні основи соціальної роботи
Саух Ю.П.
Аксіологічний статус релігії у силовому полі зміни парадигм сучасного історичного процесу
Максюта М.Є.
До проблем викладання філософії: методи особистісно орієнтованого, активного навчання