Ренесансні студії, 2009, вип. 12-13
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/15446
ЗМІСТ
ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРОЦЕС-
Лілова О.
Інтерлюдія в художній парадигмі англійської ранньотюдорівської драми (до постановки проблеми)
Торкут Н.
"Вісті про теперішні нещастя Росії" (1614) Г.Бреретона в контексті англійської ренесансної літератури мандрів
Біннс Д.
Гарріот та латиномовна культура його часу
Козьмик Г.
Ренесансні топоси і мотиви у джестовій збірці «Торбина новин» (1558): специфіка інтерпретації та аксіологічна семантика
Лещенко А.
Ейдологія роману Ентоні Манді “Зелото” і культурні коди світосприйняття єлизаветинців
-
Білоус Б., Білоус П.
Художньо-образна структура міфу в «Похвалі поезії» Павла Русина
Малинка М.
Образ Діви Марії в апокрифі “Ходіння Богородиці по муках” та в українському хронографі XVI століття
-
Габлевич М.
Духовна концепція сонетів Шекспіра
Коломієць Л.
Українські перекладачі «Гамлета» В.Шекспіра: Пантелеймон Куліш, Юрій Клен, Леонід Гребінка, Михайло Рудницький, Ігор Костецький, Григорій Кочур, Юрій Андрухович
-
Пастушенко Л.
Поетика пасторального ландшафту в німецькому романі XVII століття
Рязанцева О.
Особенности восприятия современниками «Памелы» С.Ричардсона (к вопросу о преемственности традиций Ренессанса в эпоху Просвещения)
Василина К.
Специфіка переосмислення шекспірівського сюжетно-образного матеріалу у повісті І.Тургенєва „Гамлет Щигровського повіту”
Лазаренко Д.
Гамлетівські алюзії в романі А.Мердок "Чорний принц"