Філософські обрії, 2009, № 22
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/25685
ЗМІСТ
ПАНОРАМА ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ-
Аляєв Г.Є.
Особистість у відносинах «я-ти» і «я-ми». С. Франк і філософія діалогу
Держко І.З.
Аксіологічний радикалізм метафізичного волюнтаризму Ф.Ніцше
Слободянюк Д.І.
«Філософія серця» як методологічне підґрунтя ідейно-теоретичної спадщини Памфіла Юркевича
Кордун В.О.
Питирим Сорокін про прояви політичної свідомості та колективного підсвідомого у періоди революцій у «мовних та субвокальних реакціях»
-
Карпенко І.В.
Філософія і світ повсякденності
Карпенко К.І.
Дискурсивна легітимація партнерської етики та екологічні перспективи
Бойко О.П.
Процеси симуляції та роль симулякрів у сучасному житті
Богданова Н.Г.
Проблема формування духовної культури студентської молоді сучасної України
Ільїна А.В.
Раціональність як реляційність: синтетична єдність відмінностей в трансцендентальному просторі границі
Фоменко К.А.
Амбівалентність відчуження в структурі людського буття
Війтенко О.М.
Естетичний ідеалізм — типологічна парадигма культури Відродження
-
Литвинов В.Д., Множинська Р.В.
Проблема унії у творах Станіслава Оріховського (поч. ХVІ ст.)
Бик Г.Б.
Самітницький шлях спасіння в християнському чернецтві: до проблеми категоріального визначення
Бондар І.О.
Аналогії між віросповідними ідеями лютеранства та релігійними поглядами Г.С. Сковороди
-
Дротянко Л.Г.
Герменевтичні процедури в системі вищої освіти
Джура О.Д.
Глобалізаційні виклики життєвотворчій функції освіти
Бойко А.І.
Лібералізм як світоглядна засада філософського аналізу особистісно орієнтованого навчання [Стаття відсутня]