Социология: теория, методы, маркетинг, 2009, № 4
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/89320
ЗМІСТ
-
Тарасенко В.
Ретроспективне пізнання в соціології: деякі гносеологічні та методологічні проблеми
Танчер В., Скокова Л.
Культуральна соціологія: “сильна програма” досліджень смислів соціального життя
Отрешко Н.
Суб’єкт метод пізнання картина соціального світу в класичній некласичній постнекласичній соціології
Шульга О.
Типологія категоріально-поняттєвого апарату феноменологічної соціології (Закінчення)
Зоткін А.
Інтеґрація і реґіоналізація — два вектори єдиної політики Євросоюзу
Прибиткова І.
Просторова самоорганізація населення: теоретико-методологічні передумови дослідження
Дембіцький С.
Застосування стратегії узгодження концептів у теоретичній валідизації (на прикладі дослідження поведінкових практик студентів)
Боровський О., Літвінов С.
Специфіка застосування методу дерев рішень в аналізі масиву даних на прикладі порівняльного дослідження
Соколовський І.
Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і можливості практичного застосування
-
Бова А.
Динаміка уявлень населення України про суб’єктивно-нормальний дохід
Леонов В.
Особливості ощадної та депозитної поведінки населення України у кризовий період
-
Головаха Є.
Альтернативний ґендерний словник