Студії мистецтвознавчі, 2008, № 4(24)
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/43525
Театр. Музика. Кіно
ЗМІСТ
ІСТОРІЯ-
Зав’ялова О.
Віолончельне виконавство в українському інструментальному мистецтві XVIII – першої половини ХІХ століття
Ковальська-Фрайт О.
Олесіана Станіслава Людкевича
Степанюк О.
Філософсько-естетичні погляди Валентини Стешенко-Куфтіної як проекція екзистенційних ідей “київської” філософської школи першої третини ХХ століття
Дрозда П.
“Троїста музика” як різновид автентичного та самодіяльного народноінструментального виконавства Західної України 1940–1980-х років
Барабан Л.
Драма і театр України в 90-х роках ХХ століття
-
Долгіх М.
Густав Вільгельмович Нейгауз – музикант, педагог, просвітитель: етапи творчого шляху
Безручко О.
Режисер і педагог Гліб Затворницький
-
Пархоменко Л.
Фестивальні форми інтеграції хорового руху України (за здобутками “Золотоверхого Києва”)
Пустова Е.
Півстоліття на балетній сцені
Карєва І.
TV-мережі: альтернатива чи стимул глобалізації
Журавльова Т.
Реабілітація мелодрами в українській екранній культурі
-
Анікієнко Л..
Подвійні форми
Сюта Б.
Деякі аспекти методики аналізу сучасної музики
-
Чаплик К.
Із нових записів лемківських пісень
Дагліг П.
Знак повернення передової позиції української етномузикології
-
Сюта Б.
Антон Іванович Муха
Фільц Б.
Лео (Левко Юрійович) Вітошинський
*****
Про авторів