Літературознавчі обрії. Праці молодих учених, 2010, вип. 17
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/38341
ЗМІСТ
ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ-
Тимченко А.
Структура мотиву: до питання теоретичного осмислення
Гаврилюк Н.
Традиційні сюжети: архетип дерева
Касмалиев А.
«Трагическое», «судьба» в европейской зстетической мысли
Korycka A.
Miłość jako teologiczne i filozoficzne pojęcie w koncepcji Jana Pawła II
Табакова Г.
Міжродовий статус ліричної прози
Стороха Б.
До питання про етапи розвитку конкретної поезії від античності до XX століття
Кибалка Е.
Образ океана в волшебной сказке и научной фантастике
Малішевська І.
Автобіографія: витоки, становлення та критика жанру
Матвєєва О.
Жанрова специфіка літературного щоденника
Корніенко І.
Трансмодалізація оповіді в романі (на матеріалі роману Ірен Неміровскі «Собаки та Вовки»)
Лівицька І.
«В лабіринтах людської душі» (історія дослідження художнього психологізму української літератури)
Захарчук Н.
Філософія Шопенгауера й постмодернізм
Шавокшина Н.
Особливості реалізації топосів свята та маски в східнослов’янському постмодернізмі (на матеріалі російської та української прози)
Деревецька А.
Категорія автора і читача у світлі художньої комунікації на матеріалі роману «Дванадцять обручів» Юрія Андруховича
Бербенець Л.
Жанротвірні координати постмодерністського пастишу
Венгринюк Х.
Центр як фобія у новелах Тадеуша Ружевича «Гріх» і Тані Малярчук «Родимка»
-
Коржовська О.
Вияв авторської свідомості у «Слові про Закон і Благодать» Іларіона
Блик О.
Роль співця у києворуській та скальдичній поезії доби Середньовіччя (на прикладі «Слова о полку Ігоревім»)
Романова О.
"Пісня про хрестовий похід на Альбігойців»: ідейна структура
Герасимчук С.
Загадка як алегоричний прийом у «Житії Ольги»
Дубініна К.
Категорія чудесного в полемічній прозі (чудесне у "Пересторозі")
Денисенко О.
Сюжетна структурованість новел-легенд Петра Могили
Косянчук О.
До питання про одичну поезію в давній українській літературі
Журавльова С.
«Ліствиця» прп. Іоана Синайського і художній світ свт. Іоана Максимовича (за книгою «Алфавит собранный риθмами сложенный...»)
Бойко С.
Паліндромічні словесні іграшки в контексті українського літературного бароко XVII-XVIII століть (спроба проекції на сьогодення)
Шевченко Л.
«Ласарільйо з Тормеса» як приклад класичного шахрайського роману в історії розвитку жанру пікарески
Борщ С.
«Тлумачна палея» в інтерпретації Івана Франка
Александрович Т.
Система біблійних образів у прозі Григорія Сковороди
-
Козачук К.
Ідея справедливості у системі творчих координат раннього Шевченка (до виходу «Кобзаря» 1840 р.)
Вербицька Л.
Людина і природа в науковій концепції Івана Франка
Оладько Т.
Іронія як чинник жанрових модуляцій у п'єсі Івана Тобілевича (Карпенка-Карого) "Розумний і дурень"
Брижіцька І.
Жіночі образи у творах Марусі Вольвачівни, Марії Проскурівни та Тетяни Сулими
Ходюк О.
Українська жіноча література кінця XIX - початку XX століття та тема жінки у творчості Галини Комарівни
Грабенко Т.
Художній тип селянина в оповіданні Грицька Григоренка «Переселенці (3 дому і додому)»
Антіпова І.
Драма і обряд: взаємодія (на матеріалі української драматургії кінця XIX - початку XX століття)
Баранова І.
Драматична поема «Одержима»: новий етап становлення діалогу у творчості Лесі Українки
Казанова О.
Структурно-композиційні чинники ритмізації наративу в «поезіях у прозі» кінця XIX - початку XX століття
Лях Т.
Екзистеншйна проблема самотності у новелістиці Марка Черемшини
Антоненко А.
Пафос життєствердження в новелі Степана Васнльченка "На калиновім мості"
Цалапова О.
Хронотоп лісу в казці раннього українського модернізму (Дніпрова Чайка, Михайло Коцюбинський, Олександр Олесь, Леся Українка)
Стасюк Г.
Специфіка художнього психологізму в творчості письменннків-родичів крізь призму спадкових психічних властивостей
Філіп Ю.
Своєрідний мікросвіт літератури для дітей на Буковині
*****
Про авторів