Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи

Завантаження...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України

Анотація

У статті проаналізовано основні наукові підходи до визначення понять "людський потенціал" та "людський капітал", а також співвідношення між освітою, людським потенціалом, людським капіталом та культурою. Автор доходить висновку, що постійне підвищення вимог суспільства до якості освіти зумовлює максимальне зближення змісту понять людський та інтелектуальний капітал.

Опис

Теми

Економіка

Цитування

Сучасний культурно-освітній рівень населення: проблеми та перспективи / В. Северин // Схід. — 2011. — № 1 (108). — С. 152-155. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced