Студії мистецтвознавчі, 2011, № 3 (35)
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/39351
Театр. Музика. Кіно
ЗМІСТ
ТЕОРІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ-
Ярко М.
Художньо-стильові особливості українського музичного модерну в соціокультурному контексті «фази європеїзації»
Гончарук О.
Екранний видовищний синтез естрадного мистецтва
-
Карпяк А.
Реформування жанру флейтового концерту XVIII століття у творчості Йоганна Стаміца та Карла-Філіппа-Еммануїла Баха
Зінків І.
Курт Закс про українську бандуру
Костюк Н.
Деякі аспекти формування авторського стилю в богослужбовій творчості Кирила Стеценка першого десятиліття ХХ століття
Росляк Р.
Формування органів управління кінематографа в Україні (1919)
Шеремета І.
Дешифрування псевдонімів як аспект вивчення музичної культури (за матеріалами журналу «Музика» 1920-х років)
Безручко О.
Сценарний період фільму «Люди з чистою совістю» як майданчик для навчання молодих кінематографістів у 1940-х роках XX століття
Лі Дзінь
Китайські культурні традиції у європейській професійній музичній культурі ХХ століття
-
Регуліч І.
Твори композиторів петербурзької школи церковного співу в нотній колекції Володимира Ганжука
-
Івахова К.
Фортепіанний цикл «З дитячого альбому» Мирослава Скорика: стилістичні особливостi жанру
Козинко Л.
Елементи фольклорної хореографії в сучасному балетному театрі України
-
Коваленко Є.
Творча лабораторія сучасної хореографії (соліст Національної опери Володимир Чуприн)
Семененко Н.
Магія ювілею
-
Лі Сябінь
Духові інструменти в китайській музичній творчості та виконавстві
Хай М.
Апологетам гармошки як «рятівниці» традиції українських лірників
Сиротинська Н.
До джерел: монографія Юрія Ясіновського
Веселовська Г.
До основ парамузикознавства
Семененко Н.
Світовий вимір Маестро
Ганудельова Н.
Концепція самоідентифікації традиційної музично-інструментальної культури
*****
Про авторів