Літературознавчі обрії. Праці молодих учених, 2010, вип. 18
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/38342
ЗМІСТ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА XX СТОЛІТТЯ-
Костенко О.
Мала проза Володимира Винниченка: особливості психологічного мотивування
Золотюк Л.
Особливості портретописання і характеротворення у повісті «Краса і сила» Володимира Винниченка
Дмитрук В.
Маргінальний персонаж у пошуках власного життєвого простору (на матеріалі роману Володимира Винниченка «Хочу!»)
Крикун Л.
Наративна модель «Сонячної машини» Володимира Винниченка: реалізація амбівалентності ідейного задуму
Костиря Б.
Міфологізм у символістській прозі Клима Поліщука
Коваленко Т.
Поле тяжіння українського формалізму (до проблеми контекстів формалізму в Україні)
Сайковська О.
Експериментальність українського роману 20-х років XX століття
Беляєва О.
Гротеск як спосіб артикуляції трагікомедійної візії світу у п'єсі Я. Мамонтова «Республіка на колесах»
Гай Є.
Божевільний. юродивий, блазень як модус співіснування митця і суспільства у літературі 20-х - початку 30-х років XX сторіччя (на прикладі драматургії Миколи Куліша)
Цимбал Я.
«Харківський текст» 1920-х років: обірвана спроба
Бібік В.
Хронотоп у романі Валер’яна Підмогильного «Місто»
Протасова Г.
Ніцшеанський дискурс у прозі Валер’яна Підмогильного
Губарєва С.
Гео Шкурупій: homo ebriosus як суб’єкт репортажної новели
Якубчак Н.
«Камена» Миколи Зерова (1924 року): аспекти цілісності
Рубан Я.
Особливості стилю як елементу авторської свідомості у поезії Богдана-Ігоря Антонича
Лебединцева Н.
Апокаліптичний ідеалізм у поезії Тодося Осьмачки: тілесний аспект прочитання
Тараторіна С.
Українська дискусія межі 1920-1930 років щодо місця романтизму у пролетарській літературі
Хархун В.
Андрій Головко в контексті українського соцреалізму
Ксьондзик Н.
«Естетична» теорія соціалістичного реалізму
Приходько М.
Жіночі образи в апокрифічному романі Леоніда Мосендза «Останній пророк»
Цехмейструк М.
Автотематизм у структурі поетики мемуарно-автобіографічного циклу Уласа Самчука
Хаєцька А.
Мотив творчості в поезії Галі Мазуренко (на прикладі збірки «Стежка»)
Сподинюк А.
Поетичний діалог Наталі Лівицької-Холодної та Євгена Маланюка
Жигун С.
Хронотоп та жанрова специфіка дилогії «Шлях невідомого» і «Дім над кручею» Ігоря Качуровського
Веретюк Т.
Роман Ігоря Муратова «Сповідь на вершині» у контексті українського літературного процесу 1970-1980-х років
Дюжева К.
Давидові псалми в інтерпретації Ліни Костенко
Рибка О.
Григорій Сковорода у творчості Євгена Сверстюка
Підгаєвська Н.
Психоаналітична рецепція інтроспективного світу інтелігента в оповіданнях Володимира Дрозда
Мініч Н.
Інтелектуальний роман Валерія Шевчука «Кросворд»: інтертекстуальні параметри
Мендель Ю.
Особливості хронотопу у збірці Володимира Затуливітра «Зоряна речовина»
Зелененька І.
Трансформація образу дерева як розгортання символу плодючості — саду в ліриці Тараса Мельничука
Максименко Г.
Явище пролепсису в наративній структурі історичних романів Володимира Малика
Біла І.
Мотив пошуку притулку в романі Галини Пагутяк «Компроміс»
Юрчук О.
Жінка в українському постколоніальному світі: у пошуках національного героя (за романом О. Забужко «Польові дослідження з українського сексу»)
Шаф О.
Фемінні мотиви в поезії Маріанни Кіяновської (на матеріалі збірки «Звичайна мова»)
Ставнича О.
Осмислення зв'язку «людина - соціум» у сучасній традиціоналістській прозі: відчуження, самотність, «social exclusion»
Січкар О.
Історія, стан і перспективи розвитку української літератури для дітей і про дітей
-
Якобчук Н.
Історія видання повного зібрання творів та листів Пантелеймона Куліша у листуванні Івана Каманіна до Ганни Барвінок
Цимбал Б.
Оцінка доробку Василя Доманицького-текстолога в українському літературознавстві
Якобчук С.
Листування Федора Павловича Матушевського з українськими письменниками у фондах київських архівів
Голяк Т.
До питання композиції багатотомних видань творів Івана Франка
Варчук В.
Проблема вибору основного тексту поезії у прозі Василя Стефаника «Раненько чесала волосся…»
Денисенко О.
Діалоги на відстані (приватне листування Юрія Шевельова)
*****
Про авторів