Леся Українка і сучасність, 2007, Т. 4, кн. 1
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/17759
ЗМІСТ
ТВОРЧА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ЛЕСІ УКРАЇНКИ-
Вишняк М.
Жанрова своєрідність кримської лірики Лесі Українки
Поліщук Я.
Tragikos як естетична якість драматургії Лесі Українки
Мовчан В.
Oбрази долі у драматургії Лесі Українки: філософські аспекти
Зелінська Л.
„Блакитна троянда” Лесі Українки: проблема дискурсу і методу
Кратко. М.
Логічні конструкції у драмах Лесі Українки
Галацька В.
Форми вираження авторської свідомості у драматичній поемі Лесі Українки „Адвокат Мартіан”
Вірченко Т.
Драматизм релігійних протистоянь у п’єсі Лесі Українки „Руфін і Прісцілла”
Кузьма О.
Проблема вибору в екзистенційній структурі драми „Адвокат Мартіан” Лесі Українки
Моклиця М.
Естетика Лесі Українки: проблема авторського понятійного словника
Огнєва О.
Леся Українка та Ігор Стравінський: контекст створення „Лісової пісні” та „Весни священної”
Матусяк А.
Танцівниця як „метафора контрасту” в „Оргії” Лесі Українки
Турган О.
Дискурс пластичних мистецтв у творчості Лесі Українки
Наєнко М.
Музика як модус поетичної еволюції Лесі Українки
Михида С.
У психопоетикальному світі Лесі Українки (Стаття третя)
Дорошко Л.
Термін „народництво” і його обґрунтування в літературно-критичних статтях Лесі Українки
Корбич Г.
Леся Українка – літературний критик: особливості „жіночого письма”
Семенюк Л.
„Мріє, не зрадь…”: штрихи до особистісного феномену Лесі Українки (на матеріалі епістолярію)
Савчук В.
Погляди Лесі Українки на проблему „недержавного чоловіка” (на матеріалі листів письменниці до М. Кривинюка та Ф. Волховського)
Ліцкевич Н.
Кримський епістолярій Лесі Українки
Нечепоренко Л.
Епістолярій Лесі Українки як приватний документ та історико-літературне джерело
Баран Є.
Леся Українка і Ольга Кобилянська: діалог культур (на матеріалі епістолярію письменниць)
-
Диба А.
„Українська Плеяда – найкраща, найталановитіша дитина Старої (київської) громади”
Тхорук Р.
Від Куліша до Лесі Українки, від Куліша у Лесі Українки (Про деякі перегуки у творчості)
Василенко М.
Іван Франко – перший видавець творів Лесі Українки
Терехова І.
Ідеал прекрасного в оповіданні Лесі Українки „Жаль” та повісті Тараса Шевченка „Художник”
Горленко О.
Зміст і естетика національної ідеї в драмі Лесі Українки „Бояриня” та повісті М. Костомарова „Чернігівка”
Сулима М.
„Кам’яна душа” Івана Франка і „Камінний господар” Лесі Українки
Вісич О.
Однойменні нариси Лесі Українки та Ольги Кобилянської „Сліпець”: діалог текстів
Гладир Я.
Парадоксальність мислення персонажів драматичної поеми Лесі Українки „Оргія” та роману В. Винниченка „Хочу!”
Бідюк О.
Мова віщих знаків у стилі Лесі Українки та Ліни Костенко
Качак Т.
Проблема жіночої дружби і зіставлення характерів у прозі Лесі Українки, Оксани Забужко, Світлани Йовенко: асоціативна паралель
Гребенюк Т.
Два полюси пророчого дару („Кассандра” Лесі Українки – „Інопланетянка” Оксани Забужко)
-
Свербілова Т.
Образ „іншої країни” як новоромантична утопія в східнослов’янській драматургії модерну (Леся Українка, І. Анненський, М. Гумільов)
Буслаєва К.
Рецепція античного образу музи у творах Лесі Українки й Наталени Королевої в контексті Модерної доби: типологічний аспект
Кучеренко О.
Тема європейського cередньовіччя у творчості Лесі Українки
Волосюк О.
Специфіка концептуалізації образу „нової жінки” у драматургії Лесі Українки і Бернарда Шоу
Хмелюк М.
Польська література в рецепції Лесі Українки
Оляндер Л.
Леся Українка і Надсон: перегук мотивів
Кочерга С.
Архітектурний код художньої культурософії Лесі Українки
*****
Про авторів
Покажчик імен