Студії мистецтвознавчі, 2009, № 2 (26)
Постійний URI цієї колекціїhttps://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/27596
Театр. Музика. Кіно
ЗМІСТ
ІСТОРІЯ-
Карп’як А.
В.А. Моцарт та середовище флейтистів II пол. XVIII ст.
Ядловська З.
Кріпацький театр в Україні: здобутки інструментального музикування
Сидоренко В.
Галицька гітарна традиція ХIX Століття (виконавство та творчість)
Росляк Р.
Програма з техніки акторської майстерності В.С. Юнаковського у Державному технікумі кінематографії ВУФКу
Козаченко А.
Особливості прочитання концертмейстером клавіру опери С. Рахманінова «Алеко»
-
Чуркіна В.
Загальнолюдські цінності в системі навчання кобзарів та лірників Слобожанщини
Барабан Л.
Драматургія Лесі Українки за рубежем. До проблеми перекладів і сценічної інтерпретації
Шегда Л.
Стилістичні особливості хорових творів для дітей Б. Фільц на канонічні тексти
Супрун-Яремко Н.
Поліфонічні прийоми в духовних творах Ігоря Мацієвського
Дрозда П.
Огляди, конкурси та фестивалі як вагомий чинник популяризації народноінструментального колективного виконавствa
Гуй Ч.
Роль педагогічного артистизму у формуванні музиканта-педагога
-
Грінченко А.
Спогади про батька Миколу Олексійовича Грінченка
Безручко О.
Сім етапів життя Володимира Денисенка
-
Ганудельова Н.
Вплив акустико-ергологічних особливостей відкритих і закритих традиційних сопілкових інструментів на формування основного тону звукоряду (на прикладі закарпатських традиційних одноцівкових аерофонів)
Біла К.
Жанрово-стильова модель як універсальна аналітична система
Грица С.
Парадигматичний аналіз думи «Про Олексія Поповича»